Што е е-трговија? | Популарни примери за е-трговија
Електронската трговија се дефинира како чин на купување или продавање стоки и услуги преку Интернет. Денес е-трговијата е еден од најпопуларните начини за потрошувачите да купуваат стоки и услуги и се предвидува дека е-трговијата ќе достигне 6,54 трилиони долари во продажба до 2023 година ширум светот.
Технологијата напредува во е-трговија
Како што индустриите се развиваат и интернетот продолжува да ги поттикнува иновациите, она што некогаш беше скапо и непрактично деловен потфат сега е комодизирано и е достапно за секого по мала цена.
Подемот на паметните телефони и лесен пристап до интернет (без оглед на локацијата) беше важна основа за растот на веб-страниците за е-трговија и последователно, мобилната трговија или м-трговијата стана свој пазар. Социјалните медиуми како Фејсбук, Твитер и Инстаграм не само што го привлекоа вниманието на генерациите, туку се насочија кон поттикнување на м-трговијата на невиден начин. Ова префрлување на вниманието од телевизија и радио на мобилни уреди повика на голема промена во начинот на кој маркетерите се ангажираат со својата публика.
Овој технолошки напредок поттикнат од е-трговијата не само што ослободи нови рути на пазарот за бизнисите на платформите на социјалните медиуми кои создадоа своја верзија на е-трговија позната и како „социјална продажба“. Но, ја доведе моќта на онлајн купувањето во рацете на потрошувачот. Погодноста е крал и бизнисите го знаат тоа.
Големите бизниси во дигиталниот свет ги вртат главите кон е-трговија. YouTube објави дека наскоро гледачите ќе можат да купуваат директно од видеата на YouTube за да се натпреваруваат со гигантот за е-трговија, Амазон.
Колку чини бизнис за е-трговија?
Почетните високи трошоци за започнување бизнис со е-трговија во 1990-тите го стагнираа нејзиниот раст, меѓутоа, тоа беше краткотрајно откако иноваторите почнаа да нудат решенија базирани на облак за ниски месечни трошоци. Ова беше раѓањето на она што денес го знаеме како „Софтвер како услуга“ (SaaS) и набргу беше проследено со порастот на социјалните медиуми и глобализираното поврзување кое стана силен двигател на онлајн купувањето.
Со порастот на софтверот до кој се пристапува преку веб-прелистувачи, популарноста на веб-локациите и платформите за е-трговија вртоглаво порасна и сопственикот на бизнисот има огромен број избори кога станува збор за започнување со продажба на интернет.
Иако постојат голем број фактори што треба да се земат предвид при започнување бизнис за е-трговија, почетните трошоци за започнување може да се движат од околу 32 фунти месечно за решение SaaS, до нарачана понуда за наменска веб-страница за е-трговија, која може да чини илјадници.